
IT-tekniker 1st line support
Ansök nuIT-tekniker 1st line support
Dina arbetsuppgifter
Som supporttekniker arbetar du i första linjen där dina primära arbetsuppgifter är att ge support via telefon, mail samt fjärrstyrning. Du kommer att vara en första kontakt och hjälpa till med både mjuk- och hårdvara samt få kontakt med användare med olika typ av applikationer och plattformar.
Din profil och kvalifikationer
Vi ser gärna att du som söker tjänsten i grunden har en data-/IT-/teknisk inriktning på gymnasiet eller annan teknisk utbildning och har ett genuint intresse för IT och teknik.
Krav:
-
Minst 12 månaders erfarenhet av liknande roll
-
Windowsklienter
-
Cisco
-
Artvise
-
Uttrycker dig mycket väl på svenska och engelska - i både tal och skrift
Meriterande:
-
Kommunikativ förmåga
-
Mycket hög servicekänsla
-
God teknisk kunskap
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi sätter stort värde på att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar.
Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Dela detta jobb