
Jobba som supporttekniker i Kaunas
Ansök nuJobba som supporttekniker i Kaunas
Dina arbetsuppgifter
Som supporttekniker kommer du att ta emot inkommande ärenden främst via telefon och mail - mot våra skandinaviska kunder. De ärenden som du får hantera gäller framför allt Outlook, Officeapplikationer, administration av behörigheter och rättigheter, skrivare och nätverksuppkopplingar.
Din profil och kvalifikationer
Rollen kräver att du har ett brinnande intresse för IT och ett driv att vilja vidareutveckla dig. Det är viktigt att du som person är öppen och inte rädd för att klara dig på egen hand.
Du har goda kunskaper inom följande:
-
MS Office 365
-
Active Directory
-
iPhone/Android
-
Windows 7
-
Windows 10
Meriterande kunskapsområden:
-
EMM – Mobile Iron
-
Navision
-
Lotus Notes
-
TOPdesk – Ärendehanteringssystem
-
Pureservice – Ärendehanteringssystem
-
Certifikat - ITIL
-
Certifikat - MTA
-
Certifikat - MS Office specialist
-
Finska
-
Danska
-
Norska
-
Tyska
Vad vi erbjuder
Detta är ett äventyr där man arbetar nära andra kollegor och får uppleva ett annat land. Vi erbjuder boende, extra sjukvårdsförsäkring samt 4 flygresor hem för att träffa familj och vänner. Dock tas hänsyn till ev. reserestriktioner under pågående pandemi.
Centric jobbar aktivt med vidareutveckling och har färdiga certifieringsprogram inom IT.
Dela detta jobb