
Servicedeskagent till långsiktigt uppdrag
Ansök nuServicedeskagent till långsiktigt uppdrag
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ha kundkontakt och hjälpa användare med deras problem. Kundkontakten innebär till stor del telefonkontakt med kund, där problemen kan variera. Du ska självständigt felsöka och hitta lösningar på tekniska problem och anpassa installationer av datorer samt program för att passa företagets behov.
Du kommer att arbeta med support av Windows operativsystem och standardapplikationer samt vara ett dagligt användarstöd till hela organisationen via telefon och ticketsystem.
Resor i tjänsten kan förekomma.
Din profil och kvalifikationer
För att lyckas i rollen tycker du om kundkontakt och löser gärna problem. Du har god kommunikativ förmåga, både med kund och kollegor. Som person är du självgående, flexibel och analytisk i din felsökning.
Krav
-
Erfarenhet av att arbeta i Active Directory och Azure AD
-
Kunskaper inom Microsoft Office 365
-
Erfarenhet av ärendehantering, telefonsupport och support med fjärrstyrningsverktyg
-
Kunskaper inom Citrix
-
Tala och skriva både svenska och engelska flytande
Meriterande
-
Körkort
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi sätter stort värde på att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar.
Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Â
Â
Â
Dela detta jobb