
IT-tekniker mot klientsupport
Ansök nuIT-tekniker mot klientsupport
Dina arbetsuppgifter
-
Dagligt användarstöd till hela organisationen via telefon och ticket-system.
-
Support av Windows operativsystem med standardapplikationer och programvaror.
-
Självständigt felsöka och hitta lösningar på tekniska problem kopplat till IT.
-
Anpassning och installation av datorer och program för att passa företagets behov.
-
Lösa varierande driftstörningar och frågor kring nätverk.
Resor i tjänsten förekommer.
Din profil och kvalifikationer
Krav:
-
Erfarenhet av liknande roll
-
Körkort B
-
Svenska och engelska - i tal och skrift
-
Windowsmiljö
Meriterande:
-
Relevant akademisk utbildning
-
Azure Active Directory
-
Nätverkskunskaper
-
Windows server
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Dela detta jobb